Koolitused
Ärimudeli ja toote või teenuse arendamise koolitus juhtidele
Uued suunad ärimudeli arendamisel
Kuidas leida uusi võimalusi käibe ja kasumi kasvatamiseks?
Kas oled oma firma seniste tulemustega rahul? Käive ja kasum kasvavad ootuspäraselt ning konkurendid ei ole kannale astunud? Või on asjad vastupidi – pingutad koos oma tubli meeskonnaga iga päev kogu hingest, aga tulemused jäävad ootustele ikka alla?
Olete edu nimel timminud protsessid efektiivseks, meeskond toimib enamasti õlitatult, analüüsite regulaarselt nii enda kui teiste senist kogemust ning täiendate oma tegevusi? Aga midagi jääb ikka puudu? Ja realist olles ei paista tulemustes olulisi muudatusi ka homses päevas?
Kas pole - edukas olemisel täna ja tulevikus on teatud vastuolu? Tuleviku edu eeldab suuremat vabadust katsetada ja eksida, erinevaid nägemusi, vaidlusi ja arutelusid. Kas olete mõelnud, miks suured telekomifirmad ei leiutanud Skype-i või miks Microsoft ei mõelnud välja Google-it? Jah, nad olid keskendunud tänaste tegevuste õlitamisele ja ei märganud uusi võimalusi.
Ärimudeli arendamise koolitusel keskendume sellele, kuidas saaksid leida uusi ärivõimalusi ja erinevaid vaatenurki oma äri arendamiseks, kasutades selleks ära tänaseid tugevusi.
Koolitus tugineb kaasaegsel Alexander Osterwalderi poolt loodud ärimudeli arendamise metoodikal (Business Model Generation).See on üks tõhusamaid abivahendeid, mis võimaldab:
Koolituse käigus õpite, kuidas kasutada Osterwalderi ärimudeli arendamise metoodikat oma firmas uute käibe ja kasumi kasvatamise võimaluste otsimiseks ning uute ideede läbimängimiseks. Osalejad saavad kaasa juhendmaterjalid ja aluspõhjad, mis teeb tehnika kasutamise oma meeskonnas kergeks.
Tänased loorberid on homne kompost! Osterwalder ütleb, et läbimurde saavutamiseks tuleks juhtkonnal vähemalt kord nädalas maha istuda ja oma ärist uusi võimalikke ärimudeli ideid genereerida. Kui sageli mõtlete teie, mida peaks tegelikult teisiti tegema? Ehk oleks nüüd õige aeg võtta korra aeg maha ja mõelda oma tegevuste peale tõhusa analüüsimeetodi abil?
Kas te tahaksite teha oma järgmisest strateegia kavandamisest järjekordse mineviku andmete tulevikku kandmise talgud, või tulla ja õppida tehnikaid, mis aitavad oskuslikul kasutamisel korraldada oma valdkonnas revolutsiooni?
Koolituselt saate:
Ühepäevase koolituse teemad:
Koolituse käigus õpivad osalejad ärimudeli arendamise tehnikaid kasutama läbi praktiliste ülesannete lahendamise.
Ajakava kontaktkoolituse korral:
Sihtgrupp
Tipp- ja keskastmejuhid, kes vastutavad oma organisatsiooni strateegilise juhtimise ja kliendivajaduse mõtestamise ning sellest tulenevate protsesside kujundamise eest.
Soodushind 289,00.Täishind 399.00. Hinnale lisandub käibemaks 20%. NB! Grupi suurus on piiratud, grupp täidetakse registreerumise järjekorras.
Soodushind kehtib kuni üks nädal enne koolituse algust
Koolitaja Indrek Maripuu
Koolitaja Indrek Maripuu on ettevõtja ning koolitaja, kelle põhifookuses on äriloovus ja ärimudeli arendus. Ta on viimase üheteist aasta jooksul nõustanud enam kui 100 ettevõtte võtmeisikuid, teiste seas selliseid ettevõtteid nagu Swedbank, Nordea, ERR, Eesti Pank, SEBE, CargoBus, LuxExpress, Balsnack International Holding, Webmedia AS, Solaris AS, Innove SA, EAS jpt.
Indrek Maripuu on koolitanud ettevõtjaid ka koostöös Tartu Teaduspargi, Marketingi Instituudi, ESA, EAS-i, Tartu Ülikooli ja Tallinna Tehnikaülikooliga. Lisaks on ta olnud mentor EASi vastavas programmis ning lugenud loenguid ettevõtluse teemal Tallinna Tehnikaülikoolis. Hariduse on Indrek omandanud Eestis ja Rootsis – tal on MBA kraad Tallinna Tehnikaülikoolist, lisaks on ta läbinud erinevaid ärijuhtimisega seotud koolitusi Eestis ja mujal. Indrek on veendunud, et ärimaailm on jõudnud olukorda, kus edu aluseks ei ole enam ühekordne suurepärane äriidee, vaid nö pidev leiutamise ja otsimise seisund. Tegemist on olukorraga, kus ettevõtja peab lakkamatult otsima võimalusi oma ärimudeli arendamiseks. See omakorda eeldab oskust läheneda olukordadele uue nurga alt, olla loov ning oma võimalused ära tunda. Oma koolitustel õpetab ning blogis (www.maripuu.eu/blogi) kirjutab ta enda kogemustest ja tähelepanekutest, kuidas organisatsioonis sellist seisundit saavutada ja milliseid metoodikaid selleks kasutada. |
Küsige pakkumist