Koolitused







Koolitus kliendiga suhtlevatele inimestele


Häälestumine kliendikohtumiseks

Praktiline koolitus Martin Veinmannilt

Martin Veinmann koolitab Paljudel ametikohtadel pole küll otseselt vaja avalikult esineda, kuid on palju kliendikohtumisi, kus mõjukus sõltub esinemiskindlusest ja enesekindlast ning sarmikast ja lõdvestunud olekust. Kas teate, kuidas te tegelikult oma ümbritsevaid sugereerite ainuüksi oma välimuse ja olekuga? Kui palju kliendi otsustest teie toote või teenuse kohta sõltub tegelikult sellest, kui hästi olete suutnud iseenda abil mõjuda? Kuidas on teie kehakeelega – olete mõelnud, kuidas te räägite, riietute? Ja kuidas see kõik mõjub teistele? Ja kuidas Te TAHAKSITE mõjuda?

Fakt on see, et mitte ainult sõnad, vaid kogu teie olemus – riietus, asend, liigutused, näoilme, hääletoon – mõjutavad teisi. ERE uus koolitus ongi mõeldud just selliste ametikohtade esindajatele, kellel tuleb oma keha ja hääle abil kiiresti mõju saavutada. Koolitus aitab oma keha ja häält enne kliendikohtumisi paremini ette valmistada ning pöörata tähelepanu olulistele faktoritele iseenda olekus, mis võivad mõjutada kliendi otsust teie toote või teenuse kohta.

Kuidas olla kliendiga ühel lainel? Kuidas tunda end oma kehas hästi? Kuidas hääl korda saada? Milliseid harjutusi saab enne kohtumist teha, et olla lõdvestunum ja esineda enesekindlamalt? Kuidas saavutada kiiresti kontakti?

Just neile ja teistele küsimustele vastab Martin Veinmanni uus poolepäevane koolitus, kus harjutatakse praktiliselt läbi kõik see, mida endaga saab enne olulisi kliendikohtumisi teha.
Koolitus annab:
* Näpunäiteid kontakti saavutamiseks kohalolijatega;
* Oskused oma hääle, keha ja väljendusvahendite mõjusamaks kasutamiseks
* Arusaama oma hääle võimalustest
* Teadmised kontakti saavutamisest ja teiste inimeste mõjutamise võimalustest
* Praktilisi harjutusi hääle ja keha lõdvestamiseks ja mõjusamaks kasutamiseks
Koolituse teemad:
Hääl kui suhe ja mõjutusvahend
Asend kui suhe.
Miimika ja ilme kontakti loomisel.
Mis on rapoor ja kuidas see aitab usaldust saavutada
Suhtemängud ja mida peaks neist teadma
Ajakava kontaktkoolituse korral:
9:00 - 9:15 Saabumine ja hommikukohv
9:15 - 10:45 Koolitus
10:45 - 11:00 Kohvipaus
11:00 - 12:30 Koolitus


Koolitus on mõeldud igale kliendiga suhtlevale inimesele, juhtidele, müügi ja turunduse inimestele ning kliendikohtumistel käivatele inimestele, kelle töö hulka kuulub suhtlemine ja positiivse esmamulje jätmine

Hind 199,00. Hinnale lisandub käibemaks 20%. NB! Grupi suurus on piiratud, grupp täidetakse registreerumise järjekorras.

Soodushind kehtib kuni üks nädal enne koolituse algust
Koolitaja Martin Veinmann
Martin Veinmann Koolitaja Martin Veinmann on Eesti Draamateatri näitleja ning Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia Kõrgema Lavakunstikooli dotsent. 1972. aastast, mil Veinmann lõpetas Tallinna Riikliku Konservatooriumi lavakunstikateedri V lennu, töötab ta Eesti Draamateatris. Teatri kõrvalt on ta esinenud hulgas filmides, telelavastustes ning seriaalides. 26 aastat õpetas Veinmann lavakõnet EMTA Kõrgemas Lavakunstikoolis, 2001. aastast esinemisoskusi koolitajana eri firmades. Martin Veinmann on pidanud üle 500 kõnekoolituse avalikus ja erasektoris. 2001. aastal ilmus tema raamat kõnest ja kõnetehnikast „Vajadus olla mõistetav“ (kordustrükk 2006).

Küsige pakkumist