Koolitused
Avatud koolitused
Inimeste ja tulemuste mõjutamine tagasiside andmise kaudu.
Kuidas anda õigesti tagasisidet ja pidada muutust esile toovaid vestlusi?
Tagasiside andmine, eriti negatiivse või muutust esile kutsuda tahtva tagasiside andmine pole sugugi lihtne ülesanne, kuna inimesed on tundlikud ja me ei suuda ennustada nende vastust tagasisidele. Kuigi me põhimõtteliselt teame, et rääkida tuleks, ei tee me seda ometi, kartuses, et võime kohata vastupanu või kedagi hoopis solvata.Paljude jaoks ei ole tagasiside andmine lihtne ega loomulik tegevus ja ebamugavustunne aina kasvab kui koguneb kogemusi, et heatahtlik märkus päädib vestluspartneri suure emotsioonipuhanguga, millega ei osata midagi peale hakata. Ka teiste ideede ja ettepanekute kommenteerimine võib lõppeda solvumise või vihastamisega.
Ometi tuleb meil töises elus sageli kedagi suunata, tagasisidet anda või muutusi saavutada. Me ei saa pead liiva alla pista ega samas ka viha või trotsi tekkimist lubada. Kuidas anda tagasisidet nii, et inimesed tajuksid sinu siirast soovi neid aidata ja ühisele eesmärgile jõuda? Kuidas anda teada negatiivsetest või lausa piinlikest probleemidest? Kas on üldse võimalik korrigeerida teise inimese käitumist ja kui, siis kuidas?
Õpime muuhulgas, millal tagasisidet anda, milline tagasisidevorm kellele sobib ja kellele mitte, kuidas tunda ära takistusi tagasiside vastuvõtmisel, kuidas hoolitseda selle eest, et vestlus “metsa ei läheks” ning teeme läbi mõned praktilised olukorrad.
Sihtgrupp: Spetsialistid, juhid, personalijuhid, projektijuhid, üksuste ja organisatsioonide juhid ning kõik need, kelle töö nõuab aeg-ajalt tagasiside andmist.
Tagasiside üks vorm on ka negatiivse tagasiside andmine või mõningatel juhtudel ka töösuhte lõpetamine. Siis on vestluse eesmärk töötajale teada anda, et selles rollis ta enam jätkata ei saa ning ta peaks meeskonnast või organisatsioonist välja liikuma. Kahjuks on mitmeid näiteid, kus inimene koondatakse või lastakse lahti ja alles nö teate kätte saamisel selgub, et temaga ei olda juba kaua rahul – siis on see uudis seda raskemini talutav. Inimest valdab tunne, nagu oleks teda lolliks tehtud ja temaga ebaväärikalt käitutud, mis vallandab temas viha ja ebaõigluse tunde ning sunnib ta kaitseseisundisse. Ta võib ähvardada oma õigusi juriidiliselt kaitsma asuda ning sotsiaalmeedias organisatsioonist „tõtt“ rääkida. Suhete taoline teravnemine ei ole aga möödapääsmatu. Raskeid vestlusi saab õppida pidama nii, et inimene on hoopis tänulik, et sa temaga väärikalt käitusid, kuigi vestluse sisu oli talle ebameeldiv.
Millistel juhtudel see koolitus sind kindlasti aitab?
Koolituse teemad on:
Ajakava kontaktkoolituse korral:
9:45 - 10:00 Saabumine10:00 - 11:30 Koolitus
11:30 - 11:45 Kohvipaus
11:45 - 13:15 Koolitus
13:15 - 14:15 Lõuna
14:15 - 15:45 Koolitus
Koolitaja Kärt Kase
Kärt Kasel on üle 20 aasta kogemust personalijuhtimise vallas ja selle erinevates psühholoogilistes nüanssides, mis puudutab inimeste juhtimist. Ta on töötanud ehitus-, jae- ja hulgikaubanduse, ning tootmise ja teenindus- ning telekommunikatsiooniettevõtetes tippjuhtide meeskonnas ning nõustanud neid erinevatel personaliga seotud teemadel. Nii tööstus- ja organisatsioonipsühholoogia haridus Kanadas kui ka pikk töökogemus erinevates Eesti ettevõtetes on talle näidanud, et sarnased väärtused aitavad suuremat pühendumist luua ning mõjutavad positiivselt sooritust ehk tulemusi. |
Koolituse soodushind on 349+km, täishind 399+km. NB! Grupi suurus on piiratud, grupp täidetakse registreerumise järjekorras.
Soodushind kehtib kuni üks nädal enne koolituse algust
Küsige pakkumist