Koolitused






Ajajuhtimine koostöistes suhetes


Kuidas keerulistel aegadel asjad ikkagi kõik õigeks ajaks valmis saada?


„Kiired asjad on harva olulised ja oluliste asjadega on harva kiire“ on öelnud Eisenhower. Kas võtate aega tõeliselt oluliste asjade jaoks? Või lahendate päevast päeva aina uusi tulekahjusid?

Me õpime tööl erinevaid tööprotsesse ja arvutiprogramme, juhtimisoskusi, mida eetakse oluliseks, kuid kuid ikka avastame end sageli olukorras, kus oluliste asjade jaoks ei jätku tähelepanu.

Enamus ajajuhtimise koolitused keskenduvad kahele teemale – kuidas eristada olulist ebaolulisest ning kuidas jõuda rohkem. Need on olulised aspektid, kuid jätavad tähelepanuta oskuse ennetada aega raiskavate olukordade tekkimist. Meie anname sulle ka selle jaoks tööriistad!

Lisaks tavapärasele käsitletakse koolitusel ajakasutuse erinevaid aspekte – alustades prioriteetide seadmisest kuni isikliku rahulolutundeni. Kuidas oma tööajaga paremini hakkama saada (sh olla ise efektiivsem)? Mida teistega koostöö planeerimisel muuta? Kuidas ennetada välditavaid konflikte? Kust on oodata riske ja mida teha nende mõjude vähendamiseks? Kuidas teha koostööd pingevabamalt kui seni, ning seeläbi vähendada ärevust ja stressi? Kuidas iseendale kvaliteetaega juurde saada? Kuidas olla eluga tervikuna rahulolevam ja nautida oma aega nii, et tööd südamega saaks tehtud, kuid läbipõlemine jääks tulemata?

Koolituselt saate:
  • teadmised ja tegevusmudelid sellest, kuidas hoida mistahes töö sisuliselt, ajaliselt ja rahaliselt kontrolli all;
  • töökorralduslikke võtteid, kuidas oma tööd tõhusamaks muuta;
  • omavahelise suhtlemise ja infovahetused efektiivsemaks muutmise võtteid;
  • teadmised tehnikatest, kuidas väikeste ja lihtsate võtetega saavutada selgelt mõõdetavat ajalist ja rahalist võitu;
  • näpunäiteid, kuidas on võimalik leida häid ideid efektiivsuse jätkuvaks tõusuks;
  • teadmised selle kohta, kas ja milliseid kommunikatsioonikokkuleppeid peaksid muutma, et olla efektiivsem;
  • enese emotsioonide juhtimise võtteid ajajuhtimise kontekstis.


  • Maht: 16 akadeemilist tundi.

    Koolituse teemad:
  • Ajajuhtimine. Ajaplaneerimise erinevaid meetodeid - millist neist kasutada? Milliseid vigu tavaliselt tehakse ja kuidas neid vältida? Mida silmas pidada järgmisel korral, kui hakkad aega planeerima? Millest alustada ajaplaneerimist, kui tegemist on pikaajalise töö või projektiga?
  • Enese juhtimine ajas. Mis teeb ajaplaneerimise raskeks? Miks me nii sageli ebaõnnestume? Mida peaksid enese ja oma aju kohta sel teemal teadma?
  • Ajajuhtimise praktika. Test enese hindamiseks. Kuidas mul nende teemadega on ning kas on nende osas midagi, mis vajaks täiendavat ühist kokkulepet? Sinu ja teiste kogemused. Milliseid ajaplaneerimise meetodeid oled kasutanud? Mis töötab, mis mitte?
  • Prioriteetide seadmine. Mida tähendab oskuslik prioriteetide seadmine ja kuidas see käib? Ühe meetodi läbiproovimine.
  • Ajapuudus kui fookuse puudus. Miks on fookus tähtis ja mida see koostöistes suhetes tähendab? Kuhu tahame 12 kuuga jõuda? Miks need, mitte suuremad ega väiksemad eesmärgid? Kuidas need eesmärgid jagunevad suundade ja/või inimeste vahel? Kuhu tahaksin jõuda järgmise kvartaliga? Mida kvartali eesmärkidest järgmise 3 kuuga ära teen?
  • Võtmetulemused. Mis näitajad peavad meie fookuses olema (Müügiorganisatsioonide puhul näiteks: kordusostude kasvatamine, keskmise ostu kasvatamine, keskmise ostu kasumlikkuse kasvatamine, uute klientide leidmine, müügiprotsessi lihtsustamine või hoopis midagi muud)? Mis iseloomustab just sinu tööd või organisatsiooni toimimise olemust ja mis on tulemuse saavutamise võtmeks?
  • Efektiivne suhtlemine. Kas ja milliseid kommunikatsioonikokkuleppeid peaksime muutma, et olla efektiivsemad? Kuidas vähendada möödarääkimisi ja anda paremini tagasisidet üksteisele? Kuidas meie iganädalane koosolek toimub ning kuidas me seal kommunikeerime tegevusi ja tulemusi. Millised on parimad praktikad, mida saaksid ka oma organisatsioonis rakendada?
  • Tagasiside töö käigus. Kuidas anda protsessi käigus tagasisidet teistele inimestele, ilma neid kaitseseisundisse asetamata või solvamata?
  • Kuidas üles ehitada koostööks vajalikinfosüsteem?
  • Kvaliteetajast - aja kasutamise ja selle tajumise parandamine sisemiselt. Miks on raske leida keskendunud, pühendunud aega ja kuidas seda ikkagi teha? Kuidas saada juurde kvaliteetaega? Kuidas saavutada olukorda, kus tunned ennast igal ajal, sõltumata olukorrast, hästi?
  • Psühholoogilised ja ajafilosoofilised küsimused. Kuidas kontrollida keerulisi, näiliselt kontrollimatuid olukordi? Kuidas olla oma päeva, olukorra ja eluga rohkem rahul?


  • Koolitus kestab 2 päeva. Koolitust (või selle osi) on võimalik tellida ka organisatsiooni sisse. Küsi pakkumist info@erekoolitus.ee või telefonil 509 9885.

    Ajakava mõlemal päeval::
  • 9:30 - 10:00 Saabumine ja hommikukohv
  • 10:00 - 11:30 Koolitus
  • 11:30 - 11:45 Kohvipaus
  • 11:45 - 13:15 Koolitus
  • 13:15 - 14:15 Lõuna
  • 14:15 - 15:45 Koolitus
  • 15:45 - 16:00 Kohvipaus
  • 16:00 - 17:15 Koolitus


  • Koolituse soodushind on 499 eurot +km. Täishind on 599 eurot +km. NB! Grupi suurus on piiratud, grupp täidetakse registreerumise järjekorras

    Rohkem informatsiooni koolitajate ja koolituste kohta leiate meie kodulehelt www.erekoolitus.ee, või kirjutades aadressile info@erekoolitus.ee. Registreerimise tingimustega tutvuge meie kodulehel: http://erekoolitus.ee/ere/tingimused.php.

    Registreerimiseks valige Teile sobiv võimalus:
    - registreeruge meie kodulehel, vajutades koolituse juures linki Registreeru!
    - saatke registreerumissoov aadressil registreerimine@erekoolitus.ee
    - helistage telefonil 6843211 või 56644381


    Koolitaja Indrek Maripuu
    Indrek Maripuu Koolitaja Indrek Maripuu on ettevõtja alates 2001 aastast. Tema peamine fookus konsultatsiooniäris on strateegiline planeerimine ja mõttemustrite murdmine ehk nutikus ning teistmoodi mõtlemine. Ta koolitab ja nõustab organisatsioone peamiselt nende ärimudeli- ja tootearendusprojektides ning aitab läbi viia tulemuslikke ajurünnakuid. Varem on ta töötanud tootearenduse valdkonnas kahes Eesti telekomi ettevõttes (toonud seal turule mitmeid omas ajas uudseid tooteid) ning olnud rahvusvahelise kontserni Baltikumi logistikajuht. Ta on alates 2001 aastast aidanud Eesti organisatsioonidel panna kokku sadu äriplaane, tasuvusanalüüse ja strateegiaid. Selle töö raames viis ta läbi sadu ajurünnakuid erinevates organisatsioonides ja sealt teda hakkaski huvitama, kuidas inimene mõtleb ning kuidas on võimalik mõtlemist suunata teistest erinevale rajale ja olla seeläbi konkurentidest nutikam. Nende tööde kõrvalt on ta 5 aastat Tallinna Tehnikaülikooli tudengitele ettevõtlust õpetanud ja olnud AS Keila Taastusravikeskus nõukogu esimees. Tal on MBA kraad Tallinna Tehnikaülikoolist. Lisaks on õppinud neurolingvistilist programmeerimist (NLP) ning läbinud mentorluse teise taseme koolituse Londoni koolitusettevõttes ILM (Institute of Leadership & Management).

    Koolitaja Elina Siilbek
    Elina Siilbek Elina Siilbek on nii era- kui ka avaliku sektori kogemusega tegevjuht, kellel on nii koolitamise kui ka praktilise juhtimise kogemus juba üle 20 aasta. Tema peamised koolitusteemad on käitumis- ja suhtlemisstrateegia keerulistes töösituatsioonides, juhtimine, isiksusepsühholoogia, enesejuhtimise psühholoogia ning juhendamis- ja motivatsioonitemaatika. Ta on juhtinud erinevaid üksusi nii era- kui ka avalikus sektoris. Hetkel on ta tegev Huvitegevuse ja Noorsootöö Sihtasutuse juhatajana, ta on sihtasutuse juhatuse liige ning Harku valla Huvikooli direktor, samuti on ta Harku valla Raamatukogude nõukogu esimees ning koolitus- ja konsultatsioonifirma ERE Koolitus osanik, tegevjuht ning koolitaja. Tal on magistrikraad psühholoogias ja pedagoogikas, tema sügavamad huvivaldkonnad on suhtlemis- ja organisatsioonipsühholoogia. Elina on käivitanud Harku valla Huvikooli, Äripäeva Koolituskeskuse ja Rocca al Mare Koolituskeskuse ning olnud Äripäeva personalitöö käsiraamatu kaasautor. Ta on korraldanud konverentse ja koolitusi Eesti tipp-koolitajatega koostöös, konsulteerib ja koolitab juhte ning spetsialiste, ning annab loenguid personalijuhtidele ja tudengitele. Elina Siilbek on kaasatud projekti “Tagasi kooli” ning ta õpetab heategevusliku projektina õpilasi ka gümnaasiumis, peamisteks teemadeks on koostööoskuste, ajajuhtimise, suhtlemise ja enesejuhtimise teemad. Aastal 2016 on Elina Siilbeki tunnustatud Harku valla tänukirjaga „Eesmärkidest lähtuva juhtimise ning järjepideva arendamise eest hästitoimivaks koostööl tuginevaks organisatsiooniks“ ning 2017 tunnustatud tänukirjaga Tabasalu Ühisgümnaasiumi poolt tulemusliku koostöö eest.


    Küsige pakkumist