Koolitused
Ärimudeli ja toote või teenuse arendamise koolitus juhtidele
Strateegiakaart juhile: Kuhu me peaksime järgmiseks liikuma? Millised valikud mul on?
Koolitaja: Indrek MaripuuMitu Eesti taksofirmat arvestas viis aastat tagasi oma strateegiat kavandades Uberi tulekut? Mitu Euroopa taksofirmat sellega arvestas? Loomulikult Sa tead vastust – mitte ükski.
Ma tean, et tõenäoliselt ei juhi Sa taksofirmat. Iva on mujal – me enamasti ei näe ka oma valdkonnas selliseid turgu muutvaid arenguid ette. Need ei paista enne kui nad on käes. Välja arvatud ühel juhul – kui Sa ise oled algataja.
Aga kuidas olla ise algataja? Kuidas avastada ärivõimalusi väliskeskkonnas ning luua ja omada kogu aeg ülevaadet võimalikest valikutest? Klientidele küsimine siinkohal ei aita - klient oskab pakkuda vaid arendusideid, mis lähtuvad tema kogemusest konkureeriva tootega – üldjuhul ta tahab, et lisaksid oma tootele midagi, mida ta Sinu konkurentide juures näinud on.
See arusaadavalt edukas tee ei ole. Käesoleval koolitusel keskendume sellele, kuidas avastada ja luua võimalusi enne teisi. Sellised võimalusi, mis ületavad klientide ootuseid, muudavad sektoris siiani valitsenud arusaamasid ning parimal juhul isegi defineerivad ümber konkureerimise alused Sinu valdkonnas.
Sellel koolitusel võtame luubi alla kaks vaatenurka - kuidas luua konkurentsieelist:
1. kliendi ootuseid eirates (jah, Sa lugesid õigesti);
2. kasutades väliskeskkonnatrende.
Koolitusel osalejana küsid endalt:
1. Kui tihti meie firmas arutatakse dogmade ja nii-on-ju-alati-tehtud tegutsemisviiside üle?2. Kas meie firmas on tegelikult olemas teadmine, kuhu maailm areneb ning kas tegeleme selle valguses oma valdkonna ja klientide tegelike vajaduste mõtestamisega?
Õpid kuidas sellest teha pidev protsess või hoiak, mitte aeg-ajalt ette võetav formaalsus.
Koolitusel analüüsime eelnevate teemadega seotud reaalse elu kaasuseid ning õpime kasutama tööriistu, mis aitavad Sul luua uusi strateegilisi valikuid. Põnevad kaasused on valitud nii Eestist kui välismaalt. Nende valimisel oleme välistanud üleekspluateeritud suurfirmad – IKEA, Google, Amazon jt – ning valinud näited, millega on lihtsam samastuda ja oma ärisse paralleele tuua. Kaasuste juures keskendume nende süsteemsele analüüsimisele Osterwalderi ärimudeli metoodika alusel.
Peamised teemad:
1. Iseenesestmõistetavuste kaardistamine ja kahtluse alla seadmine.
2. Väliskeskkonna trendide ning kliendivajaduste muutumine.
3. Kaasuste ärimudelite analüüs ja võrdlemine.
Koolitus on suunatud tegutsevate organisatsioonide tippjuhtidele, kes plaanivad käivitada uut ärisuunda, lansseerida uusi tooted / teenuseid või otsivad viise oma senise toote, teenuse või ärimudeli uuendamiseks.
Koolitaja Indrek Maripuu
Koolitaja Indrek Maripuu on ettevõtja üle tosina aasta. Eesti ühe suurima konsultatsioonifirma BDA Consulting rajaja ning ühena juhtidest aitas ta koostada enam kui saja Eesti organisatsiooni äriplaanid, tasuvusanalüüsid ja strateegiad, korraldades sadu ajurünnakuid. Nii tekkis tal huvi viiside vastu, kuidas suunata oma mõte rajale, mida igaüks ei näe. Teooriast õpitut oma kogemustega liites lõi ta ainulaadse metoodika, mis võimaldab leida uusi ideid ning treenida ennast mõtlema väljaspool piiranguid. 2010. aastal kolis Maripuu pealinnast Põlvamaale. Sellest saati on ta arendanud tooteid oma meetodi põhjal, ühtlasi õpetanud Tallinna Tehnikaülikoolis ettevõtlust ning juhtinud ASi Keila Taastusravikeskus nõukogu. |
Koolituse soodushind on 369 eurot +km. Täishind on 439 eurot +km. NB! Grupi suurus on piiratud, grupp täidetakse registreerumise järjekorras.
Soodushind kehtib kuni üks nädal enne koolituse algust
Küsige pakkumist